Thursday, July 24, 2014

Hadiah

Aku dapat hadiah ni...
Gucci parfume miniature gift set


Jewellery box (gambar hiasan).

Saya suka! Saya suka!
Aku memang suka parfume. Tapi nak beli banyak-banyak, aku rasa membazir. Ada 2-3 botol pun aku dah rasa bersalah sebab...lamanya lah nak habiskan sebotol tu kan. Nak bagi cepat habis, maka jadilah parfume tu bahan untuk aku sembur bilik dan wardrobe. Haha. So, bila dapat miniature ni, boleh laa budget-budget banyak jenis bau parfume dalam koleksi aku kan.

Aku juga suka hadiah jewellery box tu. Kalau boleh nak buat collection jewellery boxes yang macam-macam design kat kedai tu kan. Siap sekali bunyi-bunyi, ada patung menari bagai. Aku tak banyak jewellery mahal-mahal. Sekadar banyak koleksi brooch pasar malam atau Padang Besaq jaa. Tapi aku suka kalau dapat susun cantik-cantik dalam tempat yang cantik di dalam bilik yang cantik. Yess...aku masih dalam misi nak cantikkan wardrobe dan meja solek ku agar bila aku duduk ja situ, datang feeling macam mak datin atau supermodel. Erkk....hurmm...pompuan kan suka berangan. 







Lagi best kan kalau dapat hadiah jewellery box yang bertingkat-tingkat gini. Hubby, semoga anda faham hint daku. Bagi lah lagi parfume banyak-banyak...yang 100ml pun OK... Chanel pun sedap...haha. Jewellery box plak, bole je nak kasi lagi benda yang sama asalkan different design. Cantik kan kalau letak kat bilik kita....ekekekeke....

0 comments:

Post a Comment

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template