Saturday, July 20, 2013

Yeay dapat Hadiah Birthday

10 July ritu birthday aku yang ke 29....alamak lepas ni dah 3-series.... @_@
Alhamdulillah.
Tapi hadiah birthday baru dapat 2 hari lepas. Haha...tapi a bit surprise sebab aku tak expect akan dapat hadiah lagi sebab masa birthday ritu dah dapat kad bagai. Agaknya sepanjang bulan July ni still bole demand hadiah kot ngan husband...huhu.

Husband belikan aku GPS (adakah sebab bini dia suka sesat dalam KL then bebel tak hengat?) dan perfume (adakah bini dia selalu busuk?) hahahaha

Actually 2 benda tu adalah benda yang aku rungutkan last week sebab Garmin lama aku rosak dan perfume aku dah nak habis...tup tup dah ada orang bagikan...yeya!!

Thanks my beloved hubby. Lagi touching bila I baca ur tulisan about me in your blog...oh tak sangka abang suka kawin ngan saya....muahahaha.....saya pun suka....ahikss

Essential series nuvi42...

Garmin ni yang basic sekali kot. Yang lama yang rosak tu cam lagi best jek....tapi still function sama lah kan untuk tunjukkan jalan. Berguna benda ni untuk aku yang memang tak pandai jalan-jalan dalam KL ni walaupun dah 3 tahun dok sini....hahaha.... Tapi bukan dalam KL je laa...kadang-kadang bila kita pergi tempat baru dan asing, memang benda ni sangat menolong.
Manifesto...ooo baru tau husband suka bau cenggini rupanya...hurm....

Tapi kalo bukan time besday pun, benda-benda keperluan cenggini memang husband yang beli dan bayarkan pun....hahahaha...
TQ honey!

1 comments:

  1. happy belated birthday chuna!!~~~~~
    mun pon last year dapat adiah besday garmin. sgt unexpected! tp sgt berguna~~~~ hehehee....
    best x bau perfume tu? botol dia tantekssss bangat~~ jatuh chenta tgk botol dia. hehehe :) :)

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template