Thursday, July 4, 2013

Dia outstation lagi

Hurmm....boring nya rasa bila dia pergi outstation lagi dan lagi....
Semoga dia pergi dengan selamat, beraktiviti dengan selamat, dan pulang ke rumah dengan selamat. 

Kali ni dia pergi beraktiviti dalam hutan...Pahang. Haish risau plak bila memikirkan abang emas sorang tu nak masuk hutan...haha...kalo bini dia ni lain lah sebab memang orang kampung sejati. Setakat masuk hutan belukar redah pokok rotan berduri atau tumbangkan pokok pisang dengan tangan je dah biasa...haha..

Semoga dia tak menjerit kalau kena gigit pacat...tapi aku kalau dengan binatang pacat memang alergi. Nampak pacat mengeliat je aku dah boleh jerit sekampung. Teringat plak masa ikut mak pergi morning walk kat kawasan dusun Sungai Batu Pahat. Ada pacat naik kaki aku, gegak gumpita jadinya kawasan tu sampai mak aku cakap selagi aku tak diam, dia tak nak tolong buangkan pacat. Hahaha...

Dia balik Sabtu ni insyaAllah. Ahad dah plan nak gi usha barang rumah. Next week pun dah penuh dengan pelbagai aktiviti. Kerja, meeting/review sessions, training, kunci rumah baru, site visit dengan contractor, start puasa, balik kampung...aduss....enggak cukup masa...perlu lebih energy....help help.

Rindu orang dalam hutan jugak~~

0 comments:

Post a Comment

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template