Thursday, April 25, 2013

UNDI PRU 13



Dah lama bebenor aku tak hupdate blog. Banyak jer cerita berlaku tapi maleh bebenor weh….

Next week nak mengundi. Weeee
Aku insyaAllah akan balik kampong untuk mengundi. Balik sehari semalam jek….sebab aku balik ngan anak je. Husband undi kat sini jek. Semangat tak i?

Update life sekarang:
Kerja dah makin ok sebab boss dan kawan2 ok….dan cabaran dia pun best…hopefully leh berkekalan laa tahap best ini…..
Rumah baru tak leh masuk lagi. Asal aku call developer tanya jer, mesti dia akan kata lagi 2 bulan kot kak….dalam proses nak dapatkan segala macam approval. So dah dekat nak tengah tahun, mood nak pindah pun dah ke laut.

Memandangkan tarikh nak pindah tatau bila dan masih samar, aku ngan husband decide untuk alih perasaan excited kitaorang kepada benda lain plak. Yess…..kita tukar kereta baru lah. Hahaha….paw arr sikit duit utk masuk umah tu buat bayar muka keta baru….

So now tengah tunggu update pasal my new car loan….dan juga tunggu update kalo-kalo ada buyer untuk kereta lama ku….

Sebut bab undi ni kan…hurm…kalo dah jenis pengikut tegar lagi totok tu….memang tak akan berubah lah. Sanggup pekakkan telinga dan rabunkan mata daripada mengkaji dan melihat dan membaca cerita-cerita terbaru untuk buat comparison. Kalo boleh info maklumat hanya semata-mata dari tv3suku dan utusan meloya jek….selain dari tu tak boleh percaya dan kalau boleh nak sekat sapa-sapa saja yang dok sebarkan berita selain dari sumber yang 2 tadi….

Wallahualam.
Aku nak undi berdasarkan apa aku percaya, apa aku rasa, apa aku lihat, apa aku dengar, apa aku faham…..

Jom turun undi!!

2 comments:

  1. aku nak jugak balik~~~~ tapiii... T_____T badan xlarat nk balik sorg2.. huhuhu~~~ burn laa 1 undi kat dun dengan parlimen tuu. Wuwuuwuwwuuuuu~~~~ T______T harap2 xdak la kaki2 lain rajin nk tolong pi tanda - undi hantu. huhuhu

    ReplyDelete
  2. Aku pun balik..siap bhg2 anak mana blk kelantan mana yg balik perlis..smgat tak sangga

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template