Sunday, January 6, 2013

Tahun Baru...Azam Baru

Happy New Year 2013......

Hopefully tak lambat sangat aku wish selamat tahun baru. Actually, tak banyak beza sangat bagi aku. Semuanya masih sama. Azam pun tak dak. 

Cuma beza tahun ni, anak aku start masuk taska baru untuk budak 4 tahun. Mungkin ada yang kata umur sebaya anak aku masih terlalu muda untuk ke sekolah tapi anak aku tu memang sejak lepas pantang terus masuk nursery. Maklumlah duduk jauh dari adik beradik sanak saudara....so nursery day care laa tempat sasaran. Sampai lah sekarang. Semoga Allah pelihara semuanya.

Malam tahun baru dan masa 1 Januari lalu, macam-macam azam orang aku baca kat fesbuk. Seronok gak layan. Ada yang memberikan sumber inspirasi, ada yang kelakar dan ada yang memotivasikan. Satu perkara yang menyentuh perasaan ku...iaitu azam sorang manusia ni...


Serius aku sedih sangat baca status husband aku ni. Tak tahu nak gambarkan camna. Sudah lebih 2 tahun kehidupan kami berubah dan terpusing berputar-putar. Still spinning around...tak tahu kat mana noktah untuk hentikan putaran itu......sampai bila.... Rindukan kegembiraan dan life seperti dahulu....

Awak, saya faham apa yang awak rasa, tapi saya tak tahu nak tolong macam mana. Kita hadapi sama-sama k. I LOVE YOU!

0 comments:

Post a Comment

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template