Friday, January 11, 2013

Ingatan....

Nak jadi romantik tak semestinya dengan sejambak bunga ros dan kata2 puitis mendayu-dayu.

Hari ni, dia bagi saya sebiji mug dengan belikan majalah untuk saya baca masa weekend. Takut saya kebosanan sebab esok Sabtu tak boleh g jalan2 sebab ada himpunan tu.

Saya tak minta pun. Tapi dia faham. Saya penah cakap kat office baru tak ada mug sendiri sebab belum angkut barang dari office lama. Dan hari ni dia belikan.

Saya terharu. Tak semestinya hadiah mahal. Tapi yang penting ingatan dan dia faham apa keperluan dan kegemaran saya. Persefahaman.....memahami....itu penting. Semoga saya pun boleh lebih memahami dia sedalam-dalamnya

Saya sayang dia. Alhamdulillah.

0 comments:

Post a Comment

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template