Tuesday, December 11, 2012

Makan di Ruz Aladdin

Peace

Ini tapai moden bungkus kertas jek



Saya nak order yang ini!

Kami!
Sorry sebab letak gambar anak aku je...gambar makanan tak ingat nak snap sebab bila makanan dah sampai, terus terlupa donia...ngap je yang ingat...hahaha.

Ini adalah antara restoran kegemaran kami. Dulu masa masih tinggal di kawasan Ampang, kerap lah berkunjung ke sini. Tapi sejak berpindah ke Cheras, agak kurang frekuensi berkunjung tapi tetap akan datang di kala teringat dan terindu nasi beriani gam Johor. Memang sedap. Kalah lah JM Nasi Beriani tu. LaiciKang dia pun sedap. Ada rojak buah kegemaran saya. Ada air-cond. Ada surau.

Lokasi ini adalah di Ampang dan ada cawangan lagi di TTDI rasanya. Huuuuu

0 comments:

Post a Comment

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template