Saturday, November 17, 2012

Hancurlah Yahudi Laknatullah!


Sakit hati sedih tersayat-sayat tengok update pasal sedara Islam di Gaza yang tengah rancak diserang Israel Laknatullah.... Tapi kat Malaysia ni pun rancak gak dok naik kan isu Nurul Izzah sampaikan TAN SRI Harussani pun bersuara. Watever! Kalau lah Malaysia ni jadi macam Gaza, agak-agak apa laa kita semua ni tengah buat ekk...masih nak berdebat lagi kaa...dadidu~

Nak boikot sungguh-sungguh pun, kita dah terlalu banyak bergantung pada produk Yahudi Laknatullah ni....so boikot takat yang terdaya je lah...tak kan nak buang habis android google laptop bagai....adeh...facebook....adeh....

Pemuda pemudi Gaza ramai yang syahid mempertahankan Islam.....pemuda pemudi Malaysia ramai yang mati katak (jika yang mati ketika berlumba motor rempit)....isk isk isk....

Jom amal Qunut Nazilah banyak2....setiap masa insyaAllah....semoga semua musuh Islam tak kira lah kat Malaysia ke, Palestine ke mana....sama-sama dihancurkan....

Dan, semoga kita semua mampu berusaha meningkatkan amalan untuk melayakkan diri ke syurga abadi sebab kat sana nanti, tak ada dah perang-perang penindasan rempit-rempit tak puas ati semua ni....the only place utk menikmati kedamaian hakiki.....Allah, pimpinlah kami mejadi ahli syurga-Mu...jauhilah kami dari kemarakan dan seksaan api neraka-Mu....

Amin Ya Rabb.

1 comments:

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template