Friday, October 12, 2012

Adam dan Hawa





Ok, sekarang aku tengah layan cerita ini. Novel nya telah selamat aku baca, hasil pinjaman sorang adik manis ni. Dan aku rasa macam nak beli lah satu untuk koleksi sendiri. Aku ni jenis kalau cerita tu best, aku akan baca berkali-kali bila rasa dah nak lupa-lupa jalan cerita tu kan. Hehehe.

Ok, berbalik pada cerita ini…nama heroin nya kan Ain Hawani…. Aku suka nama tu dan kebetulan 1st word dia A… and 2nd word is H… Memang plan aku ngan husband nak letak nama anak A.. H… Kat depan sekali ada Nur or Muhammad lah….sama macam aku dan suami. A tu untuk nama husband dan H untuk nama aku…sweet tak kitaorang?! (huhuhu)

So aku pun tulis lah kat fesbuk nyer status…kalo ada next baby girl leh letak Ain Hawani plak…. Dan terus bertubi-tubi orang comment congrats…tahniah…siap ada pm aku dan husband ucap tahniah bagai. Alamakkk….telah berlaku salah faham di sini. Even aku dah delete post tu pun, still sampai hari ni ada yang ucap tahniah. Sengal. Dan of coz yang mengucap kan tahniah tu sah-sah tak layan cerita Adam dan Hawa ni….huhu.

Ok sekian. Nak habaq mai kat sini, aku belum ada isi lagi laa untuk anak ke dua….doakan lah yang terbaik untuk aku dan family ya. Sapa tak nak kan anak ramai….tapi Allah lebih bijak dalam percaturan-Nya.

1 comments:

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template