Thursday, September 6, 2012

Tengok Gambar, Jomm!

Mokcik2 tengah tunggu nak gi kenduri belah pengantin pompuan.

Teruja masing-masing nak gi makan kenduri anak sedara.

Kolam depan rumah yang baru pas cuci sebab nak kenduri.

Geng nak p kenduri jugak

Tinggal aku, husband ngan tok ja yang tak pi sebab kena tunggu rumah orang dok mai. Sob sob

Makcik ngan sepupu posing dulu sebelum pengantin.

Makcik2 belah mak aku plus sepupu.

Antara jiran yang datang awal sebelum kenduri start.

Cousins belah ayah. Yang pakai baju hijau tu sekali baju beliau sama sebijik ngan pekerja catering hari tu...hahaha....mujur nanti tukar baju lain.

Cuaca hari kejadian baik alhamdulillah. Nih depan umah aku.

Makcikss & sepupuss lagi.

Goodies utk tetamu.

Anak2 sedara sepupu aku.

Tetamu dah datang....kena redah batas sawah dulu...huhu

Mokcik of the day.

The caterer~

Penjaga-penjaga anak aku sebab aku sibuk. hahaha

Anak aku dipinjam oleh pasangan ini.

The pengantin.....

Pengantin forever~

Cupcake

Apakah posing ini? Selepas beberapa tahun kahwin....isk isk memasing duduk jejauh ek.

Ni lah raja sehari sebenar!

Alamak, apa mokcik ni buat hari kenduri nih?? Ada budak terkucil depan pintu daaa...

Semoga berbahagia selamanya adik-adikku.

With parents pengantin perempuan....mertua adik aku laa tu.

Best kan nak posing kat laman umah aku....hehehe....family pengantin perempuan.

MMuuahhhh....

Potong kek senget....hahahaha

Cousins and tok.

Manis.

Sepupu sepapat lagi....isk ramai nyer.

Bergambar dengan kakak sulung pengantin lelaki. Aku ler tu!

My ma n pa!

Us~

Cameraman n familia

Sebahagian yang dapat dikumpul.....family belah mak.

The happy faces.....

Maksu ngan Najla....alamak jelas plak gambar mesin basuh mak aku tuu...hahaha

Sepupu.....Kak Chik ngan somi dan anak2

Sepupu lagi, Bang Syarif n Kak Niza....

2 orang paksu

Family mak lang...belah ayah...eh tak ready lagi laaa

Ok ni dah ready!

2 comments:

  1. Amboi pengantin lama tuuuuuuu~ sakan posing. keke ^^ - intan

    ReplyDelete
  2. mokcik,baju mokcik adalah cantek sampai saya sangat berkenan,sila jangan kata itu adalah kain cotton...

    gambar juga adalah menarik :-)

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template