Friday, June 8, 2012

Nak Talipon Baru

Selepas setahun dengan handphone sekarang, aku dah mula rasa panas telinga. Dah rasa kuno dah....dan sangat tergedik-gedik nak handphone baru. Tapi, handphone lama masih sihat....tapiiii....nak jugak yang baru.
Adeh.


Idaman hati...

Samsung Galaxy S3
Samsung Note kaler Pink
Iphone 4S


Dah gi usha kat kedai yang provide ngan data plan package bagai.
Tapi masih lagi berkira-kira, nak yang mana satu dan awat laa mahai sangat. Hahaha...
Walaupun chenta hati kata nak sponsor, tapi I macam tak sanggup laa...sebab I dah banyak paww dia bulan nih...keh keh keh....

Tunggu tengok bulan depan macam mana.
Tapi, nak beli yang mana??


S3 banyak dah out of stock...dan mahai...dan best sebab canggih dan paling latest!! Tapi baru-baru kuar ni takut tak stable...

Note pulak, dok tanya-tanya member yang besa pakai dah, depa kata lembss...agak slow kalau nak compare ngan S2...owhh....nooo...aku tak bole terima kalau handphone slow. Tapi macam teringin sebab ada kaler pink!

Iphone 4S..yang ni terbaik....harga package pun terbaik! Mahai sungguh. Dan aku pun macam dah serasi ngan Iphone.....Iphone4 tak dak S aku skrang pun tak penah buat masalah so far. Anak aku baling ke lantai berkali-kali pun still mantop! Tapi tu lah, mahai semata nak tambah S kat ujung dia...atau tunggu Iphone5 terus.

Owh...mari terus berfikir...nak beli ke idak...nak beli ke idak.... Ataupun gi tukar casing ngan screen protector baru je lah untuk talipon sekarang...ahikss...

S3

Note

4S

1 comments:

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template