Friday, June 8, 2012

Melaka....soon!

Aku ngan suami ada benda nak kena buat kat Melaka nanti. Seminggu gak kami kat sana nanti. Punyalah susah nak cari hotel sebab tengah cuti sekolah kann... Hotel glamer semua dah penuh tau.

End up....orang opis tolong book kan hotel ini...

Persembahkan.....

Hotel Orkid!






Husband macam tak puas ati...dan aku pun rasa kureng jek hotel ni. Demand kann...pastu dia plak try cari...dapat lah yang lain. Tapi tak dapat lah untuk seminggu sebab penuh.
Tapi kira ok lah...sebab tak sanggup kami untuk hidup seminggu dalam bilik yang macam ni.

Jeng jeng jeng....dapat yang ini untuk 2 malam....Hotel Arenaa....






Cantik lah sket kann...
Untuk berdua bersama chenta hati...
Kih kih kih....

Tapi,
Husband aku masih tak puas hati. So, cari lagi...and....dapat lah...satu hotel yang kena ngan citarasa dia. Haishh...cerewet tol chenta hati aku....kah kah kah

Taadaaaa...........








Walaupun aku tak minat style baba nyonya, tapi bila tengokkan si chenta hati semangat semacam nak try hotel ni, sampai sanggup untuk bayar sendiri....aku pun ikut teruja....hehehe....

Yeaa....tak sabar nya....Melaka!

Tapi, dak kecik tak ikut...sob sob...sedih!

2 comments:

  1. Honeymoon ke mek suna??Bila da ada anak, mmg terasa kejanggalan kalu xdpt bwk depa bersama kans??amboi demandnya kamu n aref~ haha! kalu sy yg 1st tuh pun da berbaloi2 sbb nk stay lama..xlarat bayaq kalu mahai... ka sponsor pet??kalu pet sponsor haruslah cari yg mahai2 kot :D

    ReplyDelete
  2. huhu.. hotel orkid tuh tak best. siyesli.

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template