Tuesday, April 3, 2012

Hari Selasa, 3 Mac 2012

Malam tadi, sebelum tidur, saya semangat sental muka dan letak segala krim-krim malam yang ada untuk pastikan muka saya nampak lebih berseri esok! Padahal malam-malam lain saya rasa malas kot nak tempek2 muka bagai.

Pagi tadi, saya pilih baju yang paling cantik (yang telah bergosok) dan tempek muka lebih sikit agar lebih berseri. Hati saya sangat teruja. Saya rasa sangat happy. Saya nak nampak paling lawa hari ni.

Bila kat opis, kawan-kawan tegur baju saya cantik. Muka plak berseri-seri. Yiippiieee...saya suka! Saya happy. Lepas solat Zohor, saya touch up balik muka. Saya rasa nak senyum sampai ke telinga. Saya excited. Saya buat solat hajat agar kerukunan dan kesejahteraan yang dirasai ini berkekalan dan terus dirahmati.

Sekarang, sudah hampir petang. Saya berdebar-debar. Macam perasaan pengantin perempuan yang berdebar menanti pengantin lelaki datang dengan rombongan. Hahahaha.....

Sebab saya jadi begini pada hari ini, Selasa 3 Mac 2012 adalah kerana....





suami saya balik hari ni selepas 3 hari 2 malam outstation di Melaka.



Hehehehe....gediks kan :)

2 comments:

  1. Owh camtu ek perasaan org dah kawen?? wowwwww.... hihihihi.... :D

    ReplyDelete
  2. blog sgt best untuk dibaca..nice blog..

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template