Wednesday, April 25, 2012

Beli Rumah Lagi...

Hurmm....sekarang aku kena cari rumah untuk dibeli. Aku tahu penting ada rumah ni. Aset. Tapi, aku memang tak berminat nak beli kat KL. Mahal...dapat rumah kecik sekangkang semut. Pastu, sini bukan tempat kelahiran aku. Aku tak mau dan tak berharap dan tak pernah bermimpi untuk habiskan usia hayat tua (andai panjang umur) kat KL....aku tak suka KL.

Tapii......

Aku macam kena gak cari rumah kat sini. 
Aku kalau boleh tak mau beli lagi sebab...husband aku dah beli rumah untuk kami duduk.
Aku nak jadi typical perempuan yang biasa-biasa, mengharap pada suami je untuk sediakan kemudahan asas semua tu. Aku tak berminat nak tambah harta dunia sangat. Aku tak suka buat hutang banyak-banyak. 

Tapii....

Selagi aku tak ada rumah sendiri, aku akan terus dihantui persoalan dan pertanyaan itu dan ini. Aku rimas. So aku terpaksa jugak cari dan usaha beli rumah kat KL...arrgghhhh...benci tapi terpaksa....

Sob sob sob....

Sesiapa yang ada cadangan kat mana lokasi rumah yang sesuai kat KL/Selangor, yang lokasi sesuai untuk disewa....harga bawah RM350k....boleh lah bitau aku k.....

Sob sob sob....

2 comments:

  1. awat suna kena cari umah gak walaupun arif da beli? ka kena ada seorg sebuah umah? huhu... ala kalu suna nk bli sebuah utk suna bli la kt perlis :)br la mcm best sket...

    ReplyDelete
  2. They said...for investment...huhuhuh....

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template