Monday, March 12, 2012

Roti Pong

Korang tahu tak Roti Pong? Roti bulat, ada sebijik kismis kat tengah ngan gula kat atas dia.

Dolu-dolu masa masih kecik, aku suka amat makan roti ni. Kalau nak pi rumah tok kat Arau, mesti singgah kedai runcit kat area umah tok aku untuk beli buah tangan. Roti Pong macam dah wajib beli kalau ada dijual kat kedai tu. Seyes sedap dan aku suka!

Kena plak makan roti tu cecah ngan air teh hangat-hangat. Aduuhh....sedap. Tiba-tiba plak teringin. Mana nak carik ekk? KLCC mcm tak ada jek :(


Sebijik Roti Pong dari Google

From Google

0 comments:

Post a Comment

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template