Monday, March 26, 2012

New Handbag??

Setiap kali melintas kat mana-mana shopping complex.....mesti nak usha bahagian handbag. Suka amat lah wehhh.... Husband aku pun suka gak laa bagi semangat dengan mencadangkan yang mana bag cantik, yang mana nampak elegen, yang mana nampak makcik sangat etc....oh, syukur my husband jenis yang sangat arif apasal fesyen.... Dan mujur dia tak 'fit' ada six pads tu...kalo tak confirm dia pakai kemeje kecik sendat ala-ala model maskulin tu...ahikss.....

Dah banyak kali dok teringin nak beli handbag, tapi pilih punya pilih, angkat letak, angkat letak.....tak jadi gak beli. Aku memang kedekut untuk diri sendiri. Bukan apa, bila nak beli jer, mesti akan terfikir handbag yang sedia ada. Walaupun tak banyak, tapi aku dah rasa membazir dan sayang pada handbag yang jarang digunakan. So tak jadi beli. Insaf.

Tapi esok-esok bila lalu lagi kawasan handbag, mesti akan singgah lagi untuk usha yang mana cun. Hahaha...tak tahu lah aku nih jenis insaf sekejap-sekejap je ke atau bole insaf lama-lama. Teringin nak tambah koleks designer handbag....tapi.....yang ada sekarang haruslah betul-betul buruk dulu....tapi hati tetap teringin gaks...adeh laa.... 

Sekarang aku hanya bawa satu je handbag sebab dah malas nak tukar-tukar isi dalam dia. Walaupun beli mahal, tapi aku memang guna sampai lunyai. Semua benda nak campak dalam tu...barang mama dan barang anak....tapikan, makin lama guna, makin cantik lah plak...hahaha....bila nak lunyai duhai Speedy ku sayang~













 

Nak beli ke tak ek...nak beli ke tak....adeh~
Nafsu sungguh laaa~
Layan dalam angan-angan je lah!


3 comments:

  1. tak menahan kan bag yg ko survey tuh Suna!!!
    adakah org petronas semua mcm ni..adakah sbb peer pressure?

    hahaha!

    bagi aku..yg tak berapa berkemampuan yg hanya boleh bagi kata2 mcm ni...aku rasa nk buat apa pakai bag mahal2 yg mengundang penjenayah utk merompak kite cam ni kan..
    lg pun dah beli mahal2 nk pakai sampai lunyai sayang lak ai...

    all in all buatlah apa jua yg boleh buat diri sendiri happy...biar apa org kata kebahagiaan tu hanya kau sorg yg rasa..kikiki.

    all the best in getting your new dream bag!

    ReplyDelete
  2. hahaha...aku main gugel je letak gambar2 ni...tak survey pun....dan tak nak beli pun...sebab aku rasa banyak lagi benda lain bole buat kan jengae.

    Tapi peer pressure memang kuat kat sini dan aku kena kuat atasi benda tu...kahkahkah....and aku mmg tak nak beli handbag utk bonus tahun ini. Yes!

    ReplyDelete
  3. yes suna!! inilah semangat yg kita mau kan..
    aku lak pegi beli mekap..nk kata nyesal takleh sbb aku happy beli..
    Laura Mercier flawless skin set and travel brush set. bes suna!! if u're looking for one..look for it! yg travel brush tu dah nk abes stok dah..

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template