Wednesday, February 15, 2012

Marathon Minum Kopi

Saya dan hubby adalah penggemar kopi. Kopi sangat wangi dan nyaman. Kat office sekarang adalah sangat mudah untuk mendapatkan pelbagai jenis kopi. Kami jugak kerap berdating di kedai kopi sekitar mall kat sini. Hehehe....sedappp.

Dalam banyak-banyak kedai kopi, saya suka Coffee Bean sebab kopi dia macam sedap lebih sket. Nih ikut tekak saya lah. Dan depend gak pada tukang buat kopi tu. Walaupun sukatan sama, tapi rasa boleh berbeza mengikut cawangan. Tapi sekarang macam akan lebih kerap minum kopi San Francisco jek sebab ada kad kesetiaan.

Kad tu kena kumpul 10 sign untuk dapatkan satu cawan percuma. Satu kopi sama dengan satu sign. 

Muka depan kad.

Muka belakang kad. Dah ada 3 sign.



San Francisco Coffee...Life is Good...
 
Kad ni tak ada tarikh akhir. Sukaaa.... Actually kedai kopi lain pun ada gak buat kad kesetiaan ni. Yang paling glamer kat Starbucks. Tapi saya tak setia sangat dengan kedai kopi hijau sebab jauh sket nak jalan berbanding kedai kopi merah ini. Kedai kopi coklat plak, lokasi dia pun jauh gak macam kedai kopi hijau. Hahaha... 

Apa-apa pun, kopi kampung tetap paling sedap di hati ku.

1 comments:

  1. aku pun suka san fransisco ni..tp aku layan bile ke KLCC je..so takdela loyalty card tu..sbb g klcc pon setahun 2-3 kali je! hahaha

    ko salu minum apa kat situ suna? aku lately layan latte dia..sedap gak!

    ada satu organic restaurant kat Jalan Ampang Hilir ni, nama dia Earth+Food, coffee dia pun sedap! (tapi tak organic kut coffee dia haha)
    it's worth a try and harga dia dlm RM10 or less for the latte..average price kedai kopi mahal haahah.

    Earth+Food ni kids and breastfeeding mommy friendly, best nk buat get together and stuff..pegila suna and check it out!

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template