Wednesday, January 11, 2012

Maxis: 3GB Data Plan Upgraded to 5GB For Free!


Last week aku dapat sms ni.... Tapi macam malas nak percaya sangat sebab aku memang tak berani nak percaya benda-benda official thru sms ni. Kan banyak kes sms menipu bagai. Pastu dalam hati terdetik gak, kalau betul, mesti ada hidden cost lepas ni. HUrrmmm.....

Semalam dapat official surat dari Maxis yang cakap the same thing. Yeaa....my 3GB plan for mobile internet dah dinaik taraf ke 5GB tanpa charge tambahan (hopefully no hidden cost dalam bill pas ni). Suka! Suka! Walaupun rate Maxis lagi mahal dari Celcom, so far aku belum lagi rasa nak bertukar. Sebab aku ada dua-dua akaun dengan Maxis dan Celcom. Both ada pro and cons. So stay je lah. Lagipun, Maxis ni tak kedekut. Dulu aku pakai prepaid, memang setiap bulan asik dapat free point....seploh hengget pun dia kasi. Best best....

So pasni, leh la terminate broadband sebab aku leh on je wifi thru phone...ekekeke....saya suka. Anak saya pun pasti suka sebab dia bole layan video kartun kat youtube di mana sahaja yang ada 3G....peace~

0 comments:

Post a Comment

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template