Thursday, October 6, 2011

Braun Buffel Sale




Aku rasa masih belum terlambat kot kepada peminat-peminat Braun Buffel untuk pergi belek-belek ke butik ini untuk melihat kalau ada yang berkenan di hati. 

Semalam, aku sempat menemani seorang teman untuk melihat-lihat sale ini. Hehe...mula tu agak malu-malu nak masuk ke butik yang tak ada orang tu. Tapi, bila dah masuk, belek sana, belek sini.....terus teman ku decide nak belikan wallet untuk hasben beliau.

Pusing lagi, belek lagi, teman ku berkenan nak membeli sebiji tas tangan yang kebetulan harga selepas diskaun adalah sangat boleh tahan. Cantik. Kaler pun kaler favourite aku. Dia pujuk-pujuk suh aku beli sama ngan dia. Aku pun pikir punya pikir, decide nak datang semula dengan encik hasben lah. Kot-kot nanti dia ada pandangan lain. Sekali bila si penjual tu kata, stok yang ada tinggal 2 ketul je, mean that kalo teman ku jadi beli, tinggal seketul je.....aku pun terus cakap kat penjual tu....bungkus terus dik.
Ahahahaha......dasar pompuan.
Tapi, harga dia sangat ok lah. Kalo harga asal, idak nyer aku nak beli.
Berbaloi gak lah sale kali ini.

Enjoy the pictures yaa....











0 comments:

Post a Comment

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template