Thursday, August 25, 2011

Tukar Duit Raya

Semalam, aku temankan kawan opisku gi bank nak tukar duit raya.....
Semalam adalah hari last kat bank area KLCC untuk tukar duit. Kaunter CIMB bukak pukol 10am, maka pukol 9.50am kami dah turun gi bank. Sekali bila sampai, orang dah beratur panjang daaa....
isk isk....

Mujur aku dah tukar awal-awal aritu dengan bantuan my beloved mum. Tak der lah banyak sangat tukar nyer, maklumlah, masih muda nih belum ramai anak buah bagai. Hehehe....
Tapi bila terkenangkan makcik pakcik yang sokmo hulurkan duit raya pada aku masa aku kecik-kecik dulu, terpikir ini lah masa yang sesuai untuk aku plak bagi duit raya pada mereka. Love them all...sama macam mak ayah sendiri jugak. Hehehe.

Dari luar nampak mcm ni...melimpah maa...

Kaunter adalah jauh di dalam sinun

0 comments:

Post a Comment

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template