Monday, July 18, 2011

Testimoni: Premium Beautiful


Honestly said, saya dah ‘terbeli’ dan sekarang merupakan pengguna set PB yang mahal nak mati neh. Yes, dulu saya sangat tak suka MLM dan sewaktu dengan nya ini. Dulu saya adalah peminat tegar blogger best  AididMuadib tu….tapi kini….saya masih seperti dulu. Hahaha.
Macam mana saya boleh beli set PB ni adalah dari rakan yang dikenali. Dengan testimoni rakan-rakan yang dikenali…..yang semuanya adalah wakil jualan, maka saya pun beli lah dengan harapan moga-moga boleh lah kurus sket.
Sebelum ini, sejak sebelum kahwin, saya memang suka pakai korset. Macam-macam brand ada. Dari yang standard sampai lah ke yang paling mahal (PB lah). Pernah gak pakai yang ada infra red jual kat butik-butik yang 300 lebey gak.
Dan hasilnya, saya gemuk gak. Hahaha. Saya stop atau kurang memakai korset sejak menyusukan anak sebab rimas. Then bila dah stop,nak pakai balik, mak aii…tak muat. So start beli baru. Dan kini, selepas lebih kurang sebulan pakai PB (at least 8 hrs per day), saya rasa tak ada apa-apa beza pun pakai korset brand apa-apa pun. Hahahaha…..
So, kepada yang berminat nak try PB, cuba search lagi k. Testimoni daripada saya adalah…kurang memberangsangkan….isk isk isk. Patut lah si glamer tukang jual PB yang dah kaya raya tu tak kurus-kurus pun. Hahahaha.
Apa yang penting kalau nak kurus adalah apa benda yang masuk dalam mulut a.k.a perut kita kan. Kalau itu tak control, macam mana nak kurus maaa….ngeh ngeh ngeh. Lagi satu, pakai korset nih kena istiqomah macam pakai barut tu. Baru badan ada shape. Brand apa pun sama je. Baik gi beli Triumph ke, Audrey ke….AVON pun ok. Tak lah mahal yang tak logic tu (tapi aku gi beli gak). Kawan saya pakai korset selama 6 bulan tak pernah miss, perut dah kempis. Bila off je, dalam 2 bulan naik balik. So jawapan nya, kena pakai setiap masa. Hahaha.

8 comments:

  1. uhuk kenapakah beli. kzura pon baca aidid muadib heh

    ReplyDelete
  2. Haha! Testimonial yg jujur Suna! Aku igt ko nk kata.. Beli2! hehe!

    ReplyDelete
  3. suna ... baik beli cincin berlian ...lg cantik

    ReplyDelete
  4. uhuk...akan ku pakai PB tu sampai lunyai...mana tahu lepas setahun leh kurus....kah kah kah

    ReplyDelete
  5. wohooo pernah ada niat nk bli tp xmampu...bek simpan bayaq duit keta...hehe :P kami lagi gemok...asik bertangguh je plan nk diet tp still telan nescafe ais...haha! combi2...

    ReplyDelete
  6. sebelum beli PB, kami nasihatkan try biasakan dulu dengan yang agak murah sekit macam Audrey ka, triumph ka...sbb tahap keselesaan dia mcm lebih kurang gak laa....ketat, rimas dan tak selesa...belum campur gatal-gatal lagi tu...uhuk

    ReplyDelete
  7. Tak betul cakap akak.. last2 terperuk je dlm lemari tu... jadilah mcm akak ni... tak kurus2 gak...hihihi...

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template