Wednesday, June 15, 2011

Restoran Arab, BARADA

Ini adalah alkisah sebuah restoran Arab yang berhampiran dengan rumah ku. Kebetulan aku memang suka makan nasi dan lauk pauk Arab neh, terutama nasi ayam mandy. Sedap sagnat-sangat, tapi tak boleh lah makan kerap. Kang jadi macam mak arab sapa yang susah.
Restoran ni terletak di Bandar Tun Hussien Onn. Kat depan Lake Valley. Betul-betul berhadapan ngan umah aku. So, kalau rasa teringin jek, boleh terus gi kedai tu.
Meh tengok gambar kedai dia. Silap haribulan leh rasa macam kat negara belah-belah Asia Barat sana. Tukang masak dia pun memang bapak arab betol.
Suasana dalam kedai.

Tengok lah hiasan siling dia....

Nih kaunter buat air

Lamb Mandy

Suami tersentaa

Budak yang sibuk ngan iphone

Kat sini ada gak pakej hidangan untuk ramai-ramai. Satu dulang nasi makan ramai-ramai macam cara orang Arab makan tu. Hehe…bila lagi nak merasa ye dak? Harap nak nunggu ke negara Arab betol, entah biler laaa nak sampai. Heee.

1 comments:

  1. erkkkk sedapnye mandy yang berkuah cam tu...selalu makan sokmo yg tak berkuah punye. kolo ada kuah perghhh sedapnyeeee

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template