Thursday, June 9, 2011

Hari Yang Tak Ada Mood Nak Buat Kerja

Malam tadi, aku buat solat hajat. Sebelum subuh pagi tadi pun aku bangun dalam 4.45am sbb nak spend buat solat sunat banyak2. Aku doa sangat-sangat agar dipermudahkan dalam kerjaya ku ni. Tapi, bila sampai ofis, semangat hilang balik.

Kerja banyak. Tapi tak ada mood nak selesaikan walaupun orang asik kejar je. Reason.....aku malas nak gi review kerja dengan puan-puan yang berhormat. Down lah. Setiap kali gi review, mesti kena kutuk sedap punya. Kadang-kadang, komen yang diberi macam tak logik. Bila kita tanya balik pada member-member yang lain, derang pun buat sama jugak ngan apa yang aku buat. Tapi, naper ntah, puan yang berhormat macam tak pernah nak percaya pada kerja aku. Asik kena buat berkali-kali walaupun benda yang sama jugak hasilnya.

Jadi, untuk mengembalikan semangat. Aku dah selamat booking tiket nak balik kampung dengan apply cuti next week. Yes yes....rindu mak ayah. Walaupun hasben tak nak ikut balik kampung/atau dia tak sudi/atau dia segan/watEva....aku suka hati je sebab dapat balik pada mak ayah terchenta.....hoyeh.

0 comments:

Post a Comment

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template