Sunday, April 24, 2011

Keluhan

Ohhh bila saya boleh menikmati kebahagiaan dan kegembiraan hidup dalam keluarga yg harmoni kembali seperti dulu????

Ohhh
Saya tak suka ruang yg kecil
Saya tak suka sesak kereta banyak
Saya tak suka dengar suara tinggi mengherdik
Saya tak suka dengar arahan
Saya tak suka diri yg boneka
Saya tak suka gemok!
Saya tak suka cerewet
Saya tak suka mak cik kalut
Saya tak suka deadline
Saya tak suka boss garang
Saya tak suka kursus
Saya tak suka industri minyak dan gas
Saya tak suka semua
.
.
.
Saya sudah sakit kepala

Saya mahu bersendiri dalam gua

Saya suka mak ayah adik adik saya!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

  1. Apa ni semua tak suka ni... Belajar-belajarlah menyukai apa yang kamu ada. Syukurrrrrrrrr!!!!!!
    Saya suka apabila saya suka... ?????

    ReplyDelete
  2. jangan, nanti bila Allah tarik semua yg kamu tak suka tu, belum tentu kamu akan suka.

    boleh jadi apa yang kamu tak suka itu baik utk kamu, dan yg kamu suka itu tidak baik pula untukmu , so does Nabi said :)

    ReplyDelete
  3. dlaam byk2 keluhan tu., inisiatif nko utk kat gua paling buat aku nk gelak. sebba aku akan suggest mende tu sebagai solusi keluhan di atas.hahaha

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template