Thursday, March 3, 2011

Show Anuar Zain - April 6, 2011


Pagi tadi, sebelum check out dari PNB Darby Park after 73days staying there, saya sempat cilok brochure neh. Hohoo..lama kan. Dua bulan lebih duduk kat service apartment tu. Semua company bayar dengan alasan, mudah untuk saya berulang alik ke hospital menjaga hubby. Hari ni decide nak check out even suami masih lagi di hospital. Reason, sebab insyaAllah suami saya dah nak boleh balik dalam minggu depan (kalau tak ada aral melintang). Dah 3 minggu tertangguh nak discharge sebab macam-macam hal timbul last minute. Huhu.

Oh, cerita nya adalah pasal show kat atas tu. Kepada yang minat Anuar Zain, jangan lepaskan peluang. Tapi, tiket nyer mahal amat. Suami saya minat lagu-lagu Anuar Zain nih, tapi tak adalah sampai nak gi tengok show dia. Kalau harga murah, mungkin boleh dipertimbangkan. Keh keh keh.... Pastu kan, emcee untuk show ni adalah Fahrin Ahmad. Hamboi hamboi...siap ada theme putih dengan pink or lavender tuu..untuk merebut 'Best Dressed Prize'. Suka nyahh...


Tapi memang diakui, lagu Anuar Zain memang sedap-sedap lah. Saya pun dah layan sekaki sejak suami asyik layan lagu pakcik nih. Tak caya, boleh tengok blog suami saya tu, penuh lirik lagu Anuar Zain. Ngee...

2 comments:

  1. Kat sini pun cakap pasal anak pak zain jugak. Why? Why? Why? ... apa kena dgn aku ni? waaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. hehehe.. suka lagu yg baru nie : sedetik lebih...

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template