Thursday, March 31, 2011

Semangat Nak Kerja Lepas Kena Sound

Hari ni saya semangat nak cari kerja sebab tak suka lah orang kata saya nih datang ofis duduk rilek je. Tak ada initiative nak cari kerja. 


Masuk ofis, kawan-kawan sama section semua sibuk-sibuk nak gi discussion session pasal satu projek nih. Dari semalam lagi dah ada bunyi-bunyi. Tapi tak ada orang ajak pun. Dengan semangat nak kerja, saya pun tanya, boleh kah nak join.


Jawapan yang saya dapat adalah.......tak payah. Orang dah ramai. Dah terlebih pun.


Okey. Fine.


Tinggalah saya sorang kat ofis bersama geng-geng section admin yang suka kata saya tak pandai cari kerja tu. Nampaknya misi tak berjaya. 


T_T

2 comments:

  1. kesiannya...
    takpe... duk kat opis, kita buat2 busy jer depan PC...

    ReplyDelete
  2. sy pon mula2 masuk pme7 gitu gok ...kat 3 bulan keje masih x de kerja khusus... sampaikan nak cakap masa meeting wat keje ape pon rase malu, dah tu gaji kerani tp wat keje opis boy... keje potocopy jeee memanjang

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template