Friday, February 25, 2011

Disebalik Topeng Ada Cinta...

Semalam, suami saya dah start pakai Pressure Garment (PG) kat bahagian muka. Sungguh, hati sangat sayu dan kasihan melihat keadaan beliau. Tapi, to be positive, kami yakin, selepas tempoh sementara ini, kulit suami saya akan cantik :)


Isteri :   Abang, kenapa sampai macam ni sekali ujian untuk kita? Seksa nya saya tengok abang macam ni... [dah  siap nangis-nangis]

Suami : Lek ler sayang. Abang tak sakit apa-apa pun. Ok jek. Rasa macam SuperHero perr... [sambil buat gaya superhero lah konon]

Isteri  :  Errkkk.....


Saya plak emo lebih-lebih kan. Ye lah, kalau korang kat tempat saya, apa korang akan rasa? 
Suamiku, tabahnya kamu. Walaupun kau sentiasa nampak ceria dan positif, tapi, daku tahu, jauh di sudut hatimu, hanya Tuhan yang tahu kan....

Aku cinta kamu, selamanya!



Ini CHENTA saya

Ini pun CHENTA saya juga           




Agaknya apa lah reaksi anak kami bila lihat ayah nya begini....

5 comments:

  1. mmg sedih tgk suna. tapi takper, mende ni sementara jer,demi utk kebaikan dia kann

    ReplyDelete
  2. sedih kan juli...tp kadang2 kelakar...aku tak boleh tahan nak gelakkan dia...hahaha

    ReplyDelete
  3. hahhaa..boleh buat lawak lg. korg ialah best!

    ReplyDelete
  4. keke. mungkin selepas ini, macam ko cakap, kulit dia akan jadi cantik.. or lebih cantik lg... wo wooo.. lepas tu ko pulak akan rasa terancam dgn kecantikan kulit laki ko. keke.

    ReplyDelete
  5. oh..memang kulit dia cantik licin jek sekrang. Habis jerawat ngan kawah2 kat pipi dia dulu terbakar kot. Hahaha

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template