Sunday, January 30, 2011

Jumpa Kawan Lama

Hari ni, saya dapat peluang berjumpa sambil borak-borak dengan 2 orang kawan lama yang dah lama tak jumpa. Mode dengan Yatt. Mode nih, rasanya last saya jumpa adalah ketika kami masih sama universiti dulu...adalah dalam 5-6 tahun kot. Yatt lak, last jumpa dia betul-betul masa last year kat universiti gak. Tapi ada 2 kali terserempak yang hanya sempat hai-hai, bai-bai jek....

Derang datang melawat suami saya dan juga saya di hospital. Yippie yippie.....borak-borak, minum-minum....tapi tak banyak citer sempat share or gosip-gosip. Huhu.....

Bila bersama meraka, saya teringat dan rindu zaman muda-mudi di kampus dulu. Best. Jadi roommate dengan housemate dari 1st year sampai lah sebelum gi praktikal. Tapi, pas praktikal, ada kesilapan teknik sikit yang membuatkan saya dah tak satu rumah dengan budak-budak tu....haha....dan mereka telah mendapat housemate yang sangat cantik bergaya tapi....haha.....gelak lagi.

Zaman rapat dengan derang, memang enjoy lah idup sebagai remaja yang sedang melanjutkan pelajaran di universiti. Sebijik macam yang selalu kita nampak dalam drama tv atau dalam novel-novel remaja. Best kannnnn........ rindu zaman buat assignment, stay up study nak exam bagai, naik bas ijau general gi bersuka suki di ipoh, gi pasar malam, soping kat JJ....huhu...sonot lah saya. Tapi sekarang, zaman dah berubah. Dah jadi bini orang, mak orang dan dah bekerjaya pun......tak boleh dah nak perasan muda mudi yang hanya rasa nak enjoy jek. Hik hik....mujur sedar diri kan.

Muka-muka budak baik semasa 1st year kot....hehe...gambar ni je yang aku ada pun.

Untuk Mode dengan Yatt....thanks for temankan saya. Mode dan Yatt, semoga korang cepat2 bertemu jodoh k....tak sabar nak gi makan kenduri kawin korang. Huhu...

1 comments:

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template