Monday, October 18, 2010

Baju Baru…


Oh, perempuan. Yes, aku adalah seorang wanita/perempuan yang typical. Suka shopping, baju baru, beg baru, kasut baru, hiasan rumah, apa2 ajer lah. Haha. Shopping is mind therapy. Ye ke? Seriously, kalau aku tengah bengang, serabut atau terasa sangat penat/stress….kalau dapat beli sesuatu benda baru, mesti terus release dan dah tak pikir dah pasal perkara yang menyesak kepala tu. Haha..biarlah walau sekadar beli klip rambut baru pun… Selalunya hasben suka pujuk bila bini dia stress dgn ajak makan kek secret recipe jek…tp suke2! 

Tapi aku tidak semudah-mudahnya berbelanja tanpa berfikir panjang. Saya cerewet lah awak, tapi sikit je. Kadang-kadang dah puas belek lama-lama sesuatu benda tu, terutama yang agak mahal, try bagai, bila tanya balik pd diri, perlukah benda ini hasuna? Haha…kalau jawapan tak, mesti letak balik. Tension jek muka promoter tu…haha. 

Oh ya, the real story here is….aku beli 3 pasang kain untuk buat baju lagi walaupun raya baru ni dah ada 7 pasang baju baru…huha huha….sukee! Tapi dilemma nak upah mana lah pulak. Aku suka beli baju kurung jek, sebab kalau baju2 lain mcm susah nak cari yg sesuai utk aku yg tak berapa kurus neh. Aduh!  End up pos ke mak suruh antor jahit kat tailor yang mak tahu. Huhu~  

1 comments:

  1. hahah..kami pon beli kain byk je bila turun kl. skali nk kena angkut pulak balik lgkw.leceh. sbb ?malas nk try tailor baru. rugi woh kalu baju tak jadi..kain cantik2.. hehe

    ReplyDelete

 
Papa Mama dan Baby LOVA Blogger Template by Ipietoon Blogger Template